Cele 11 legi absolute ale internet brandingului

Al Ries Laura Ries

Stoc Limitat

Grăbește-te, produs cu stoc limitat!

Vă mai recomandăm

                                                                               Anne din Avonlea. Volumul 2 din seria „Anne de la Green Gables”

Lucy Maud Montgomery

49,00 RON
Setul de 3 cărți Anne de la Green Gables
Preț special 117,60 RON Preț standard 147,00 RON
                                                                                                                                 Anne de la Green Gables. Volumul 1 din seria „Anne de la Green Gables”

Lucy Maud Montgomery

49,00 RON

Descriere

O carte obligatorie pentru antreprenorii care au activitate în mediul online. Învață de la experți în domeniul marketingului tot ce trebuie să știi pentru a crea un brand care să cucerească un loc în mintea consumatorilor.

Vei învăța:

✓ Cum să alegi o denumire corectă
✓ Cum să ocupi locul 1 în categoria ta
✓ Cum să promovezi eficient un brand online
✓ Cum să transformi afacerea ta online într-un brand global

Cu ajutorul a numeroase exemple, autorii aduc în atenție 11 legi după care se pot conduce, atât companiile mari, cât și cele mici.

„În următorii cinci ani vor fi două tipuri de afaceri: cele care sunt prezente online și cele care nu mai există.” 

Mai multe informații

Limba: Romana
Pagini: 117
Apariția: 2023
Coperta: Copertă moale
Dimensiuni: 13 x 20 cm
ISBN: 978-9975-77-381-2